Στις 11 Μαρτίου το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στη Μονή του Αγίου Ραφαήλ, όπου τα παιδιά παρακολούθησαν την προηγιασμένη και στη συνέχεια επισκέφτηκαν τη γερόντισσα, η οποία τους υποδέχτηκε με μεγάλη χαρά και πολλά δώρα. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το βιβλιοπωλείο της Μονής όπου τα παιδιά παρατήρησαν πως είναι ένα βιβλιοπωλείο και ήρθαν σε επαφή με εκκλησιαστικά βιβλία. Στη συνέχεια στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με τίτλο ” Για αρχή…το έδαφος” επισκεφτήκαμε το φυτώριο του κυρίου Θεοδωρέλλη. Η κα Άννα μας ξενάγησε στο φυτώριο, μας εξήγησε τη διαδικασία φυτέματος και φροντίδας των φυτών και τέλος φυτέψαμε όλοι μαζί σπόρους βασιλικού. Ανυπομονούμε να δούμε τον βασιλικό να φυτρώνει, καθώς η κυρία Άννα μας το έδωσε ως δωράκι για το νηπιαγωγείο μας και την ευχαριστούμε.







