Μια χρονιά γεμάτη εμπειρίες, συνεργασίες και δημιουργία!
Η σχολική χρονιά που ολοκληρώνεται ήταν μια χρονιά πλούσια σε δράσεις, εμπειρίες και όμορφες στιγμές για τα παιδιά, τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειες του νηπιαγωγείου μας.
Με επίκεντρο τη φιλαναγνωσία και το σχέδιο δράσης «Με ένα βιβλίο οδηγό… απομακρύνομαι από το κινητό», τα παιδιά γνώρισαν τον μαγικό κόσμο των βιβλίων μέσα από δανεισμούς, αναγνώσεις παραμυθιών, επισκέψεις σε βιβλιοθήκες, συναντήσεις με καλεσμένους, δημιουργία ομαδικών βιβλίων, αφισών και τρισδιάστατων κατασκευών. Παράλληλα, συμμετείχαν σε συνεργατικές δράσεις με άλλα νηπιαγωγεία και σε ψηφιακά παιχνίδια φιλαναγνωσίας.
Κατά τη διάρκεια της χρονιάς πραγματοποιήθηκαν εκπαιδευτικές επισκέψεις, θεατρικές παραστάσεις, περιβαλλοντικές δράσεις, προγράμματα αγωγής υγείας, δραστηριότητες για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, δράσεις ενεργού πολίτη και εκδηλώσεις για σημαντικές παγκόσμιες ημέρες. Ιδιαίτερη χαρά μάς έδωσαν οι συνεργασίες με τη Δημοτική Βιβλιοθήκη «Ευγενία Κλειδαρά», το Δημοτικό Σχολείο Παμφίλων, φορείς της τοπικής κοινωνίας, συνταξιούχους εκπαιδευτικούς, βιβλιοθηκονόμους και ειδικούς επιστήμονες.
Η συμμετοχή των γονέων υπήρξε πολύτιμη σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, καθώς στήριξαν τις δράσεις του σχολείου με ενδιαφέρον, συνεργασία και δημιουργική διάθεση. Μαζί καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία, όπου η μάθηση συνδυάζεται με τη χαρά, τη δημιουργικότητα και τον σεβασμό.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση των δράσεων και ιδιαίτερα τα παιδιά μας, που με τον ενθουσιασμό, τις ιδέες και τα χαμόγελά τους έδωσαν ζωή σε κάθε μας προσπάθεια.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα σχολική χρονιά, με ακόμη περισσότερες εμπειρίες, συνεργασίες και όμορφα ταξίδια γνώσης!
https://www.storyjumper.com/book/read/189905821/untitled



https://www.facebook.com/share/p/1Bjr1cvSB2
