Φέτος είχαμε την χαρά να μας επισκεφτεί η συνταξιούχος συνάδελφος κα Λεμονιά Πετρά. Μας διάβασε τον γνωστό και αγαπημένο σε όλους μας “Αρλεκίνο”. Το διασκεδάσαμε όλοι μας τόσο πολύ που τα παιδιά ζήτησαν από την κυρία Λεμονιά να ξαναέρθει στο σχολείο μας. Της γράψαμε πρόσκληση η οποία έγινε δεκτή και την περιμένουμε με ανυπομονησία!!!!


