Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ

Στα πλαίσια της θεματικής προσέγγισης « Ο εαυτός μου », που δουλεύουμε πάντα στο νηπιαγωγείο γνωριστήκαμε καλύτερα μεταξύ μας ,αφού ο καθένας μας παρουσίασε το εαυτό του στους άλλους ! Φυσικά δεν θα παραλείπαμε να παρουσιάσουμε το αγαπημένο μας παραμύθι και το αγαπημένο μας παιχνίδι!!!

Related Post

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ “Make a wish”ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ “Make a wish”

Το Νηπιαγωγείο Παμφίλων συμμετέχει στον μαθητικό Δημιουργικό διαγωνισμό του  Make a Wish  ( Κάνε μια ευχή)  στην κατηγορία «Τραγούδι» με το παράκατω έργο :

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Στο νηπιαγωγείο μας το Πολυτεχνείο το γιορτάσαμε ακριβώς όπως πρέπει. Και για τη σημασία της Δημοκρατίας μιλήσαμε και εκλογές κάναμε και κατασκευές φτιάξαμε και φυσικά βροντοφωνάξαμε ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ –

ΑγιασμόςΑγιασμός

Αγαπητοί γονείς, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο αγιασμός θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 στο προαύλιο χώρο του Δημοτικού Σχολείου στις 9:00. Στη συνέχεια θα συγκεντρωθούμε στο